• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vilken markis kall man välja

F

F.d. 56580

Guest
Jag står i begrepp an köpa ny markis
Men jag vet inte vilken vad har ni för förslag
Thommy

Thule! (Heter inte det Dometic nu?) Fiamma har plast i sin konstruktion, bl a till infästningen vid stödbenen, och jag har sett sådana brista när det kom en kastvind och benen var fastspikade.

Har ikke fulgt med i de seneste par år, det siste jeg fikk med meg var at Thue kjøpte opp Omnistore - men at et annet bolag i BeNeLux også produserer den konstruksjonen med et annet namn. Dometic har i lang tid produsert markiser for markeder utenfor Europa - her i Australia brukte de Elektrolux namnet frem til 2005. Men for USA og Australia er det markiser med rullen ytterst som er hovedproduktet fortsatt - har nå sett Dometic markiser som ligner på de europeiske. Dometic har markiser uten bein i bakken som skal kunne tåle mye vind (om veggen tåler det.

Det verkar inte lätt att välja rätt markis
I min gamla stod det Tristor har ingen aning vad det är för markis

Tillbaka
Toppen