• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vilken kändis beskriver husbilssemestern så här?

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
På Instagram har en svensk kändis just berättat om sin semester i husbilen för sina följare. Trevlig beskrivning som säkert många av oss skriver under på, men vem är det som skrivit raderna?

”Två veckor av husbilssemester är snart över. Att semestra med husbil har varit en dröm länge. Jag älskar att komma nära naturen, att kunna vara spontan i mitt resande och uppleva nya och gamla platser likväl som umgås med nya och gamla vänner. De här veckorna har varit precis så

Jag har gjort Oslo-västkusten-Gotland och snart är jag tillbaka hemma igen. Jag har vaknat upp med soluppgången och vissa kvällar somnat med solnedgången utanför fönstret. Jag har sovit som en xxxxx . Sängen så galet skön och med fönstret precis bredvid mig har det fläktar skönt och utsikten… ja ni ser ju bilderna”.


Ja, vem är det som skriver så fint och gör reklam för vår fritidssysselsättning?

Tommy
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Några kändisfakta:
- Född utomlands
- Pappan bra målvakt i fotboll. Kanske mest känd som målvakten som gjorde mål, ok, på straff. Troligen pensionerad idag, länge sedan jag läste om honom i samband med fotbollen.

Nu då ?
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Visst var det Kristin Kaspersen som senast i raden nykomlingar, blivit fångad av husbilslivet.
1FFC3DD0-9C5C-4A44-BB37-2DE08576A3E7.png
Hoppas hon hittar hit till Husbilsklubben.se!

Hennes pappa gjorde mål på straff mot Thailand, iförd den norska landslagsdressen.

Bosse, nu är det din tur att lägga in nästa kändis som tagit steget in i Husbilsvärlden. :)

Tommy
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Visst är det Magnus Samuelsson, världens starkaste man, som kör runt med en Niesman.

Kenth, känner du till flera kändisarcsom kan dyka upp på ställplatsen?

Tommy
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.599
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Finns även en känd sångerska , som vi dock knappast får möta på någon ställplats eller campingplats – hon föredrar att hålla sig för sig själv.

Fanns dessutom en sångare, bortgången för några år sedan, som använde husvagn som bostad när han tävlade med sina hundar.

Pålle
 
Senast ändrad:

Bettan o Bertil

HBK Medlem
Inlägg
1.191
Kommun
Partille
HBK-Nr
8979
Medlemskap
2024
Det är nog inte så ofta som Magnus är ute med husbil, jag har aldrig sett honom bakom ratten fastän jag i princip bor granne med honom. Däremot så gasar han ganska bra med rallybilen och även Torbjörn(lillbrorsan) och har haft lite svårt att hänga med dem med min gamla klassiker V4
 

HenkeAls

HBK Medlem
Inlägg
482
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2024
Carola Häggkvist är ju husbilsägare sedan åtskilliga år och brukar varje sommar åka på en runda och besöka vänner på olika håll i Sverige. Nyligen syntes hon i Skåne. Hon parkerar utanför sina bekanta och jag har sett hennes bil ståendes i ett villaområde i Torekov!
 
Toppen