• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

vilken bra klubb vi har

Magnus.F

HBK Medlem
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
9644
Medlemskap
2025
Idag har jag nog sparat några tusen kr på att vara medlem i denna utmärkta klubb
mitt kylskåp har inte funkat när det går på gasol. jag hade tänkt att lämna in den till verkstad för att få detta fixat. Men innan jag lämnade in den så satt jag och läste på detta forum. Jag hittate flera inlägg ang mitt problem att den inte ville tända. dom flesta skriver att det nog är en sot flaga som är boven i dramat, så fram med skruvmejseln, jag skruvade av ventilskyddet och tog ett sugrör och siktade in på tändaren och blåste.
och som ett under så tände den. Arbetet tog nog 5 min!!. jag undrar vad detta skulle kosta om jag lämnade in den på verkstaden,
ETT JÄTTE TACK TILL ALLA KLOKA SOM SKRIVER PÅ DETTA FORUM
:bock::applaus:

D

Deleted member 11118

Guest
Sv: vilken bra klubb vi har

Detta är nog ett av de bästa forum som finns för husbilar, man får svar och hjälp med allt, tycker 200 är lite låg avgift hade inte gnällt om man höjt årsavgiften till 250-300. Jag har sparat en del pengar på de svar jag fått

Lars Jönsson:):):):):):):):):):):):):)

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Lassej, den årlige avgiften er endast SEK 100, men når du meldte deg inn betalte du og 100 for en velkomstpakke med dekaler, nummer, medlemskort og litt mer. Men det er helt rett, klubben er verdt mye mer. Men så lenge vi kan klare å drive slik vi gjør i dag uten arvode til styrelse og andre tillitsvalgte samt ulønnet webadmin så fungerer det med dagens årlige avgift. Skulle vi lønne en webadministrator eller sett ut driften av forumet til et firma så ville vi måtte øke årsavgiften kraftig.

F

F.d. 52908

Guest

Ja detta är en alldeles utmärkt klubb. Man har både nytta och glädje av medlemmarnas inlägg. Detta ska vi va rädda om. Tack styrelse och webbare.
/ Sören

Toppen