F
F.d. 26438
Guest
Chassiefabrikat: Citroën
Chassiemodell: Pilot C25
Chassietyp: Standard
Motortyp: Motorkod XN1T 78hk bensin
Årsmodell Chassie: 1990
Husbilsfabrikat: Pilote
Husbilsmodell: Pilot C25
Husbilstyp: Halvintegrerad
Årsmodell Husbil: 1990
Ämnesområde: Motor
Tittade efter delar till motorn. Priserna är väldig höga en beg:motor från skroten kostar runt 15,000kr. Fick tips om att köpa en vanlig bil för det ska vara samma slags motor. Så frågan är vilken bil har så lik motor som möjligt att delar passar.
Har försökt forska lite på blocket kollat olika reg:nr på Bilar efter några timmar vet jag lika lite som innan är det Citroën motor eller peugeot. Här brukar alltid nån ha ett förslag. Åter till frågan vilken bil ska jag köpa som att ta reservdelar från motorn? Motorkod XN1T 78hk bensin.
Med vänlig hälsning,
Ronny

Chassiemodell: Pilot C25
Chassietyp: Standard
Motortyp: Motorkod XN1T 78hk bensin
Årsmodell Chassie: 1990
Husbilsfabrikat: Pilote
Husbilsmodell: Pilot C25
Husbilstyp: Halvintegrerad
Årsmodell Husbil: 1990
Ämnesområde: Motor
Tittade efter delar till motorn. Priserna är väldig höga en beg:motor från skroten kostar runt 15,000kr. Fick tips om att köpa en vanlig bil för det ska vara samma slags motor. Så frågan är vilken bil har så lik motor som möjligt att delar passar.
Har försökt forska lite på blocket kollat olika reg:nr på Bilar efter några timmar vet jag lika lite som innan är det Citroën motor eller peugeot. Här brukar alltid nån ha ett förslag. Åter till frågan vilken bil ska jag köpa som att ta reservdelar från motorn? Motorkod XN1T 78hk bensin.
Med vänlig hälsning,
Ronny