• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vildmarks o flugfiskemässa

F

F.d. 14924

Guest
Var o kolla på vildmarks o flugfiskemässan i dag. Traska runt i ett antal timmar o trängdes med tusentals andra.

Samla på oss otaliga broschyrer o kataloger av allehanda slag samt dregla lite över några svindyra flugfiskespön. Några inköp blev det dock inte denna gång.

Någon som var där o fynda? :cool:
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Vildmarks o flugfiskemässa

:cool: Nej mattematt jag var inte där,men jag var där för ett par år sedan och tjötade med en handlare om en ul rulle som jag ville ha, han var hårdhudad och ville inte ge med sig på priset, men innan vi skulle åka hem gick jag fram till honom igen och frågade en sista gång?

Ja åker hem nu axepterar du och ta pengarna jag har fickan för rullen sa jag, han tittade på mig och sa du var mig en envis rackare hur mycket har du då sa han.

Det är det som är frågan sa jag bestämm dig? okey då sa han, och jag körde ner näven och plockde upp mynten som blev till 93,50kr jag fick rullen och åkte hem riktigt nöjd faktiskt.
 
F

F.d. 14924

Guest
Sv: Vildmarks o flugfiskemässa

Låter som en schysst affär...! :) Tyvärr kunde jag ej göra någon liknande denna gång.

H.Matte
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen