• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

!! VIKTIGT Flyttning till ny Server LÄS !!

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.823
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Vi kommer att flytta husbilsklubben.se till en ny egen Server under dagen och kvällen idag Måndag 10/12.

Detta innebär att sidan inte fungerar och troligen är inte flytten klar förrän i morgon Tisdag 11/12.

Orsaken till flytten är den stora popularitet som Husbilsklubben.se rönt och alla trevliga personer som gärna besöker sidan och deltar i gemenskapen.

Så under förmiddagen kommer sidan att stängas men exakt tid går ej att ge för tillfället.
 

HBK

HBK
Inlägg
28.290
Kommun
-Internationell
Vi har nu flyttat till en ny egen Server och förhoppningsvis ska det fungera bättre framgent med snabbare svarstider och att vi kan fortsätta utvecklingen av Husbilsklubben.se.

Det kan ta ett litet tag innan vi trimmat in alla inställningar så hav lite tålamod.

Förutom HBK Web så vill vi särskilt tacka:
Knugrone
och
Angan
vilka hjälp till med att sätta upp den nya servern samt kommer att hjälpa till att sköta den framgent.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: !! VIKTIGT Flyttning till ny Server LÄS !!

Har precis tryckt på knappen för tack men måste bara få skriva detta.

Jag var "inne" i morse på Hemsidan och vad får jag läsa. Jo att precis idag på Nobeldagen skall man byta Server och detta skulle kanske inte bli klart förrän på Tisdag den 11 dec.

Går in lite senare på dagen OCH VAD FÅR JAG SE. JO, DOM HAR GJORT DET IGEN.

Ni alla i Webbred. Ni är helt fantastiska. 1000 tack för att Ni fixade detta med BLIXTEN s hastighet, TACK, TACK
Hälsar Monica o Kurt.
:singing-icon::singing-icon::santa-3-icon:
 
F

F.d. 52929

Guest
Sv: !! VIKTIGT Flyttning till ny Server LÄS !!

Har överhuvudtaget inte haft något problem av ovanstående, hade ingen aning,
By the way
Merry christmas and a happy new year, everybody
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.823
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: !! VIKTIGT Flyttning till ny Server LÄS !!

Min Husbil är avstängd pga lite problem efter flyttningen.
Kommer snart tillbaka hoppas vi.
Ni får fel att ni inte är behöriga och det blir så tills felet är fixat
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.823
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: !! VIKTIGT Flyttning till ny Server LÄS !!

Det stämmer att allt går fortare nu för nu är vi ensamma i en egen Server.
Vi är inte klara med optimeringen så det kommer att gå ännu snabbare hoppas vi när vi är klara. Vi ser att 160 samtidigt inte är några problem så nu klarar vi oss ett tag framöver.
 
F

F.d. 2752

Guest
Sv: !! VIKTIGT Flyttning till ny Server LÄS !!

Först av allt HJÄRTLIGT TACK TILL ALLA,som har jobbat med och för att vi skulle få en egen server! Har själv ett mobilt bredband för uppkoppling mot internet både hemma och i husbilen och kan nu se att HBK-sidan laddas under halva tiden,mot tidigare! Alla ni som jobbat ideellt (d.v.s. oavlönat) med klubben under året skall givetvis även ni ha ett HJÄRTLIGT TACK för er stora frivilliga insats. God Jul och Gott nytt husbilsår till samtliga HBK-are önskar Fri-herren med familj.:santa-5-icon: :santa1: :santa-3-icon:
 
Toppen