• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Viber installerad

F

F.d. 3949

Guest
Så där ja, då har jag installerar Viber i min android telefon vilket var mycket enkelt. När installationen var klar fick jag Viberkontakter automatiskt inlagda i min telefonlista, vilka jag också ringde upp och konstaterar att ljudkvaliteten är helt ok, om än med en viss fördröjning, men bättre än Skype upplevde jag det som.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Viber installerad

Jag försökte idag att installera Viber på min Android 4.1 (Jelly Bean) men lyckades inte. Min undran är om någon har lyckats med detta?

RebTel gick bra.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Ser at den krever tilgang til telefon funksjonaliteten, og denne testen skjer ved nedlastning og under installasjon. Min plate med var utelukket med 4.0 og 4.1mens telefonen med 4.0 funker ok - her har jeg ikke oppgradert til 4.1.

Rebtel har ikke tillsvarende krav, den krever tilgang om det finnes telefon - ikke at telefon finnes.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

De andre download sitene har ikke innebygget kontroll av om maskinen tilfredstiller kravene til programvaren.

Som en kuriositet kunne ikke Google chrome installeres i plata mi med 4.0 - den krevde full posisjonering tilgjengelig! Under 4.1 ble det lagt inn en kode som sa dette var tilgjengelig om en benytter nett-posisjon.

Toppen