• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Via iptv.net

lenmar

HBK Medlem
Inlägg
1.315
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2024
Du måste teckna avtal med en IPTV leverantör, sedan har du 2 val antigen köpa en app till din tv, men då kan du bara titta på den TV’n köper du en box kan du alternera mellan olika TV, att titta sedan på IP-TV så går det en massa GB.
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Vilken IP-TV leverantör ska man välja? Det finns en app som man kan ha i paddan och i Apple TVn om jag har fattat det rätt.
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Ingen av dessa ip tv leverantörer är legala. Det görs tillslag lite då och då på olika platser världen över och då blir det svart i rutan.
Varför inte via app titta på det ni betalar för hemma!
 

WillyPe

FD HBK Medlem
Inlägg
930
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023
Vi har comhem kabelteve hemma. De har en app till plattan som vi kan se alla kanalerna i.
Annars så finns ju svt-play och tv4-play som appar till plattan eller mobilen.
 

Knazig & Ilis

FD HBK Medlem
Inlägg
658
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
25947
Medlemskap
2022
Såg att WiFi.se har svensk ip adress på sina simkort. De har ju bytt till Telenors nät nu.
Om det nu kan vara ett svar på din fråga?
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Inte direkt, har googlat runt lite nu och har konstaterat att det inte är lagligt så jag får fortsätta att betala till Viaspratt ett tag till.
Hittar denna sida med mycket bra info
 
Toppen