Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja det finns en del som fattar och del som inte fatta Gäller Bilbesiktning för bilar över tre och halvton tyvärr är jag dyslektiker Så tack Alla språkpoliser ni gör min värd så glad
Tyvärr har vi inte det Opus tar inga bilar över 3,5 Så det var en gissning från din sidaVi har 10% rabatt på Opus.
Tyvärr har vi inte det Opus tar inga bilar över 3,5 Så det var en gissning från din sida
Tyvärr är dom i Borås som kan ta över 3500 inte speciell lönsamt att åka dittvar skriver man i koden, provade på opus, som jag vet tar över 3500,
Som information så har vi samma rabatt hos OPUS även under hela 2022 och till och med 2023-01-31. Gå in och kolla under förmåner så ni använder rätt rabattkod.Under förmåner så avser det bara besiktning fram till 2022-01-31
Bra jobbatSom information så har vi samma rabatt hos OPUS även under hela 2022 och till och med 2023-01-31. Gå in och kolla under förmåner så ni använder rätt rabattkod.
/Leif
Jag tycker om du besiktiga din hb på Opus och får betala över 3500:- spänn... Så skall du ha många hundralappar i rabbat tack vare att du råkar ha en husbil...var skriver man i koden, provade på opus, som jag vet tar över 3500,
Eller så kollar man upp det eller tänker till: Ystad BIL BESIKTNINGJösses... Har barnmorskor börjat besikta fordon i Ystad![]()
Eller så kollar man upp det eller tänker till: Ystad BIL BESIKTNING