• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vi kommer.

F

F.d. 3727

Guest
Min hustru Inga och jag har köpt en Burstner Marano och ämnar bli medlemmar. Jusst nu håller vi på att byta bostad och har fullt upp med det och när det är klart så "kommer" vi. Glad hälsning från oss på Frösön.

F

F.d. 418

Guest
Sv: Vi kommer.

Varmt välkomna Inga & Olle! Här finns såväl trevliga människor som närmast obegränsat med information och tips. Ewa hälsar. Hälsn/AndersW

F

F.d. 3727

Guest

Hej på er. Det gick fort för dig Anders att identifiera oss, mycket trevligt. Varm hälsning till er båda från mig o Inga.

F

F.d. 2549

Guest

Hej på er och visst är ni välkomna – mycket välkomna.
Ibland ger jag Anders rätt och ”ibland” har just inträffat: ”Här finns trevliga människor”; och nu lär det visst bli tillökning. Fick ni någon björn i kameralinsen? Vi fick en varg, men det är kanske ingen nyhet.
Ha det gott ni båda och Britt hälsar – jag ser att hon gör vågen.
Farbror Claes tryckte på tangenterna.

Toppen