• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

"Vi är nöjda!

F

F.d. 58620

Guest
Hej Inger!
Ville svara på ditt underbara inlägg, kunde inte sagt det bättre själv, men får till svar att jag inte har behörighet. Förstår inte varför. Så istället får jag tacka dej med ett nytt inlägg. Jag håller med dej till 100 % i allt du skriver. Detta medlemskap i HBK har gett mej så otroligt mycket ,kan inte ens förklara,det skulle krävas mitt livs historia. Jag är så tacksam för allt och ser fram emot att träffa er och många andra i klubben.
Tack Inger för ditt fina inlägg !!!!!!!
Kram Gunilla
:yes:

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: "Vi är nöjda!

Det beror på:

Personliga betraktelser Här kan man skapa personliga betraktelser. Ingen kan svara på inlägg i detta forum så du kan låta din litterära ådra sväva fritt.

Även vi tackar Inger för denna personliga betraktelse.
:):)

H

hianders

Guest
Sv: "Vi är nöjda!

Tack ni båda med partners!! Missade detta men ville inte lägga ut det "allmänt" utan bara till klubbens medlemmar! Så är det bara!

Inger

Toppen