• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Verkstedspriser?

F

F.d. 55519

Guest
Kan noen gi meg eksempler på timepris på verksteder (liten skade utvendig på bodel)? Har fått et tilbud fra et verksted i Tyskland på 99 euro i timen (det er jo over 800,-nok i timen). (lenge siden jeg har besøkt noe verksted, skjønner jeg)

F

F.d. 17667

Guest
Sv: Verkstedspriser?

Jag begärde in en offert på första 24 mån service (i enlighet med beskrivningsboken) dels från svensk Fiatverkstad i Sthlmstrakten dels från Fiatverkstad i Tyskland.
6000 SEK skulle svenska Fiatverkstaden ha, 500 Euro skulle tyska Fiatverkstaden ha. Då jag passerar den tyska verkstaden på väg hem från Spanien...så får det bli hos dem servicen kommer utföras.
Kanske inte helt svar på trådskaparens fråga, men ändå en inblick i skillnader på verkstadspriser. Jag vet inte om motsvarande skillnad finns mellan enbart svenska Fiat verkstäder.

F

F.d. 55519

Guest
Sv: Verkstedspriser?

Takk for tips.

Skaden var ikke verre enn at det totalt ble max (deler og arbeid)
4500,-nok.

Toppen