• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Verkstadshandbok till Fiat Ducato camper 2021

Michael S

HBK Medlem
Inlägg
4.236
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
19308
Medlemskap
2026
Hej och välkommen!
Det blir svårt att få ett annat svar än "kontakta Fiat" på din fråga.
Detta är en av forumreglerna:

Texterna på Husbilsklubben.se får inte:
  • innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik eller program

Forumregler.
 

KawaMal

HBK Medlem
Inlägg
990
Kommun
Älvkarleby
HBK-Nr
1474
Medlemskap
2024
Om du inte ens fick med den vanliga handboken vid köpet (!) finns den att hämta från FIAT. Om jag minns rätt är adressen aftersales. fiat.com
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.779
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
hej Jag söker verkstadshandbok eller enklare bild över Fiat ducato camper
I rubrikken skriver du årgang 2021

Jeg har hentet min brugermanual på 308 sider her: https://aftersales.fiat.com/elum/Login.aspx?adobe_mc_ref=

Her kan du vælge land, så du får en på svensk. Senere skal du indtaste stel nummer eller registreringsnummer.

Du skal muligvis først skabe en profil her: Registrering

Det er tvivlsomt om du nogen steder kan finde en værkstedshåndbog, med vældigt detaljerede beskrivelser. De er jo forbeholdt autoriserede FIAT værksteder.
 

Kristian

HBK Intresserad
Inlägg
91
Kommun
Hudiksvall
Ja, men om man laddar ner/öppnar boken så stämmer den inte med en 2021. Det kom en ny instrumentpanel 2021 och den finns inte med i boken. Så infon i boken är pre 2021. Jag provade idag, men jag lyckades i alla fall inte.
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.779
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Hvis du nu havde været medlem og ikke bare "interesserad", så havde du kunnet indsende et billede af dit instrumentpanel. Så ville jeg kunne se forskellen på dit instrumentpanel og på mit.
 

Annerose

HBK Intresserad
Inlägg
2
Kommun
Hallsberg
Ja, men om man laddar ner/öppnar boken så stämmer den inte med en 2021. Det kom en ny instrumentpanel 2021 och den finns inte med i boken. Så infon i boken är pre 2021. Jag provade idag, men jag lyckades i alla fall inte.
Hej! Hur gick det för dig?
Jag har heller ingen bok på svenska men väl två på franska.
 
Toppen