F
F.d. 58373
Guest
hej Jag söker verkstadshandbok eller enklare bild över Fiat ducato camper
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Texterna på Husbilsklubben.se får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik eller program
hej Jag söker verkstadshandbok eller enklare bild över Fiat ducato camper
Ja det är en plåtis Behöver en beskrivning av vad tex batteriet sitter osv Även hur olika reglage används mm
Bilen är en Fiat ducato camper 2021 skåpet är sunliving V65SL made by Adria Reg nr APZ13UMen då måste du ange vilket fabrikat på plåtis och vilken årsmodell du har för att du skall kunna få hjälp?
Det är alltså en helt ny bil, fick du ingen instruktionsbok med den, borde finnas både på bildelen från Fiat och på bodelen från Adria, det kan duBilen är en Fiat ducato camper 2021 skåpet är sunliving V65SL made by Adria Reg nr APZ13U
Nä, finns inte att hämta. Den som finns är inte till 2021. Jag har samma problem, fast jag har en skåp Ducato.
I rubrikken skriver du årgang 2021hej Jag söker verkstadshandbok eller enklare bild över Fiat ducato camper
Hej! Hur gick det för dig?Ja, men om man laddar ner/öppnar boken så stämmer den inte med en 2021. Det kom en ny instrumentpanel 2021 och den finns inte med i boken. Så infon i boken är pre 2021. Jag provade idag, men jag lyckades i alla fall inte.