F
F.d. 7476
Guest
Chassiefabrikat: Fiat
Chassiemodell: Ducato
Chassietyp: Standard
Motortyp: 2,8 JTD
Årsmodell Chassie: 2006
Husbilsfabrikat: Knaus
Husbilsmodell: sport traveller
Husbilstyp: Alkov
Årsmodell Husbil: 2006
Ämnesområde: Karosseri/Chassi
Hej
Min husbil har precis blivit påbackad, hjulhuset (plastdetalejer, blinkers osv) och ovan plåt (intryckt och repad ca 20*30 cm) är skadat. Har pratat med försäkringsbolaget och jag ska nu hitta en firma på egen hand som kan fota, bedöma och sedan ta hand om skadan. Behöver er hjälp med att hitta en bra verkstad som har ett gott rykte. Måste vara någon som gör ett bra jobb och en auktoriserad firma, ingen hemmapulare! (Jag fattar att det inte finns tider nu men till hösten...)
Firman bör helst finnas i Stockholm län men även Uppsala och Gävleborgs län funkar.
Bilen är av märket Knaus Sport traveller, årsmodell 2006
Tack på förhand
/Bedrövad husbilsägare
Chassiemodell: Ducato
Chassietyp: Standard
Motortyp: 2,8 JTD
Årsmodell Chassie: 2006
Husbilsfabrikat: Knaus
Husbilsmodell: sport traveller
Husbilstyp: Alkov
Årsmodell Husbil: 2006
Ämnesområde: Karosseri/Chassi
Hej
Min husbil har precis blivit påbackad, hjulhuset (plastdetalejer, blinkers osv) och ovan plåt (intryckt och repad ca 20*30 cm) är skadat. Har pratat med försäkringsbolaget och jag ska nu hitta en firma på egen hand som kan fota, bedöma och sedan ta hand om skadan. Behöver er hjälp med att hitta en bra verkstad som har ett gott rykte. Måste vara någon som gör ett bra jobb och en auktoriserad firma, ingen hemmapulare! (Jag fattar att det inte finns tider nu men till hösten...)
Firman bör helst finnas i Stockholm län men även Uppsala och Gävleborgs län funkar.
Bilen är av märket Knaus Sport traveller, årsmodell 2006
Tack på förhand
/Bedrövad husbilsägare