• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

vattenslang - tips

• Startad av Startad av F.d. 29775
  • Startdatum Startdatum
Sv: vattenslang - tips

Jag ser till att det är öppet i båda ändar & lyfter upp den på mitten då jag knycklar ihop den & sedan ner i en plastpåse. Lätt som en plätt.

Bennie:)

Toppen! Sparar mycket utrymme i husbilen. Använder en plastpåse med handtag (av den typ man brukar få då man handlar kläder, lite styvare plast) och matar ner slangen från vilken ände som helst. Vattnet rinner ut i andra änden. Behöver inte längre rulla upp den. Blir inga veck heller som stoppar flödet.

:)

Jag ser till att det är öppet i båda ändar & lyfter upp den på mitten då jag knycklar ihop den & sedan ner i en plastpåse. Lätt som en plätt.

Bennie:)
Stäng inte igen plastpåsen bara för då blir det mögel i slangen. Fick slänga min förra slang pga av att jag lagt den i plastpåse. Finns i annan tråd där även denna blåa är beskriven.

/Gunnar

Tillbaka
Toppen