Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
om ovanstående "våld " inte hjälper,testa så att ni har ström fram till pump.Om inte eftersom ingen kran funkar,byt pumpI förra bilen fick man öppna vattentanken och banka till pumpen samtidigt som man hade öppnat vattenkranen. Då hoppade den alltid igång!!
Gjorde väll det iallafall 5-6 ggr under våra 6år tillsammans.
Kanske är värt att testa!
Men läcker titt som tätt. Dränkpump kostar bara 300-400 kr och håller normalt 4-5 år.Jag fattar inte att ni håller på och byter delar i systemet för dränkvattenpump. Är det inte pumpen så är det mikrobrytarna i kranarna som pajar gång efter gång enl vad man läser här på forumet. Det blir dyrt i längden, för att inte tala om all irritation.
Sätt dit en tryckvattenpump, det blir billigare i längden och de fungerar i många år utan mikrobrytare.
Men läcker titt som tätt. Dränkpump kostar bara 300-400 kr och håller normalt 4-5 år.
Tryckvattenpump ger för hårt tryck..Med risk för vattenskador..Slangar o kopplingar är Kalle Anka i husbilar..Riktigt skräp ..Köp en ny Dränkpump kring 20-25 L min .Jag fattar inte att ni håller på och byter delar i systemet för dränkvattenpump. Är det inte pumpen så är det mikrobrytarna i kranarna som pajar gång efter gång enl vad man läser här på forumet. Det blir dyrt i längden, för att inte tala om all irritation.
Sätt dit en tryckvattenpump, det blir billigare i längden och de fungerar i många år utan mikrobrytare.
Hej !Tryckvattenpump ger för hårt tryck..Med risk för vattenskador..Slangar o kopplingar är Kalle Anka i husbilar..Riktigt skräp ..Köp en ny Dränkpump kring 20-25 L min .
50-90 Watt.
Enkelt byta..300-400 kr...Går 5 år iallafall.
Kolla Amazon.se
Hej.Hej !
Jag har tryckvattenpump numera och slipper dessa eviga lödningar av kablar som gått av. Jag kan ställa trycket på pumpen på både till och frånslag, med två skruvar.
BBa
Ställer man pumpen på lååågt tryck funkar gamla kranar juKöpt 3 nya kranar då?