• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vart byter man blandare?

F

F.d. 28345

Guest
Hej,

Blandaren i köket läcker och behöver bytas.. Någon som vet vart man kan vända sig i Stor Stockholm för att få hjälp med detta?

/Stefan
 

bror.axelson

HBK Medlem
Inlägg
4.381
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2024
Sv: Vart byter man blandare?

Ligger efter skälbyvägen och på vänster hand om man kommer från Hässelby och före Handlaren på höger hand. Brun tegelbyggnad. Glömt vad gatan ner heter. Ta ett varv upp mot Handlaren och gå höger så ser du det.
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Vart byter man blandare?

Hände mig förra helgen då husbilskranen läckte som ett såll. Blev så j..... arg för det är samma skit rakt över på alla bilar PLAST och dyra prylar dessutom och gjorde en tur till närmsta husbilssöljare som KAMA rekommenderade och fann plastkranar i samtliga bilar från prisintervallet 500-2,7 miljoner så jag köpte en FM Mattson 9000 E II och kopplade in med viss möda men snacka om kvalitet inget mer plastskräp mer i mina bilar. Nu skall jag undersöka en god vän som hämtar sin Concorde Linear med garage och Toyota IQ som fripassagerare hur det står till med kranarna i en sädan skapelse för runt 3,7 miljoner. Skall försöka lägga ut bild men är inte så bra på detta.
 

Bilagor

  • IMG_0978.JPG
    IMG_0978.JPG
    1,8 MB · Visningar: 15

peter nilsson

HBK Medlem
Inlägg
1.563
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2024
Sv: Vart byter man blandare?

Jag gjorde samma byte. En kompis skulle diska och fick kranen i handen. Efter några öl är reaktionsförmågan inte lika bra. Så till slut så kom jag på att slå av pumpen!!!!!!
Ha det
 
Toppen