• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vart åker ni i Påsk?

Sv: Vart åker ni i Påsk?

Det blir Bua eller Marstrand. Någon annan som vill vara social? Undrar Björn o Lena

Här i Halland har påsken starka traditioner och då är vi helst hemma, vilket vi också skall vara.

Hej. Ingenstans körkort indragen på grund av gula fläcken allt ska säljas drömmar är borta till exp.spanien på vinter mvh Volker:confused::(:(

Hejsan!

Årets första tripp går till Ullareds ställplats...

Vi är just nu i Borgholm med fin utsikt över Kalmar sund. Lite disigt, men i morgon spås det 11 grader och sol☺. Då ska vi njuta av gatumusik ute på stan. Påskdagen åker vi till Kastlösa på Påskyra. Öland är fantastiskt!
A-C och Rolf

Vi är just nu i Borgholm med fin utsikt över Kalmar sund. Lite disigt, men i morgon spås det 11 grader och sol☺. Då ska vi njuta av gatumusik ute på stan. Påskdagen åker vi till Kastlösa på Påskyra. Öland är fantastiskt!
A-C och Rolf

Testa köket i Kastlösa jag vet att jag blir rund av god mat.
Ha D bra på Ö:n "inkan"
solen och vindarnas ö

Till Carsten nej tyvärr frugan har migrän och ond i axeln kan inte köra långa sträcken ,det bli bus och flyg resor i stället men vi hade 10år roligt med husbilen nu ska säljas tack:(

Vi var i Bremen o hälsade på en vän. Kom dit på skärtorsdagen runt 14 tiden. Hade lite tur fanns 3 platser kvar (av 70). Fick en bra plats och kan verkligen rekommendera denna Ställplats. Ligger på en ö i kanalen men det går en liten färja över ca 200 m från ställplatsen sen 500 m in till centrum. Vi stannade 2 nätter o hade det jätte trevligt. Finns en del att titta på i Bremen, Becks bryggeri och statyn från dom tre musikanterna från br. Grimma saga bl.a. Stanna gärna till här om ni är i närheten, bra skötsel o ordning på detta ställe.

Stellplatz Bremen

Tillbaka
Toppen