Stonevalley
HBK Medlem
När tror ni vi får besked angående reseförsäkring a 182 dagar ? Tecknat försäkring där men ej klart angående reseförsäkringen ännu enligt dom.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är mycket nära nu, jag har varit på Varsam när dom börjat utbilda sina säljare. Det som återstår är att dom har en systemuppsättning som fungerar för dom. Den arbetas med och ska provköras för att se att allt fungerar. Så vi pratar några veckor bort innan Varsam kan presentera alla villkor för försäkringen och kan börja sälja den.När tror ni vi får besked angående reseförsäkring a 182 dagar ? Tecknat försäkring där men ej klart angående reseförsäkringen ännu enligt dom.
Nej.Kommer varsam att försäkra bilar över 5,5 ton?
Det går givetvis att förlänga reseförsäkringen över 182 dagar. Kontakta Varsam för offert.Varför har dom regeln att husbilen får vara utomlands Max 182 dagar? Det kravet gör att försäkringen inte är intressant för mig.
Hej. Vilket bolag har ni då de 182 dagar inte räcker ??Varför har dom regeln att husbilen får vara utomlands Max 182 dagar? Det kravet gör att försäkringen inte är intressant för mig.
Kollade med dom precis 1995kr 182 dagar ok från 1 April.Hej,
Ni kan nu ringa till oss för att få information och pris för denna reseförsäkring, vi kan teckna den from måndag.
Ring Husbilsklubbens egna nummer på 0500-10 10 40.
Välkommen!![]()
MvH MIcke på Varsam Försäkring