Nicklas o Elisabeth
HBK Medlem
Vi köpte vår husbil av Mats på husbilsmäklaren i september -21
dom hade den modell som vi sökte och till ett pris som vår ekonomi klarade
i affären så köpte vi till 24 månaders SISU Fordonsgaranti
sommaren -22 så började vårt kylskåp att krångla
gjorde rent brännaren mm
sensommaren anmälde vi det till mats (vi hade ju köpt en försäkring)
det var inga problem
vi blev kontaktade av Zeta fritidsservice om reparation
jag felsökte åt dom mm
dom skulle återkomma med en tid för rep
jag frågade om tider men det var mkt att göra
vinter kom så vi ställde av bilen
tog kontakt med verkstaden igen om reparation
ställde på bilen 1/3-23 för att den skulle till verkstad
sen hände inget mer
efter 8månader tröttnade vi och köpte ett nytt kylskåp (tog en förmiddag att byta)
meddelade mats att vi var mkt missnöjda med hans verkstad (för all kontakt går genom verkstaden)
Han bara beklagade och hänvisade till avtalet att vi inte får göra nått själva för då upphör försäkringen
mats bryr sej inte om negativ kritik bara han slipper att betala nåt så är han nöjd
Nu startar inte vår takmonterade ac men det löser jag själv vill inte vänta 8 månader till och hör ursäkter
Vi har inget emot husbilsmäklaren men hans fina sisu-försäkring och zeta fritidsservice är inget bra
Bara liten varning till er som funderar att köpa där
försäkringen är inte värd nåt det är bara skitsnack
MVH
Nicklas o Elisabeth
070-6586776
dom hade den modell som vi sökte och till ett pris som vår ekonomi klarade
i affären så köpte vi till 24 månaders SISU Fordonsgaranti
sommaren -22 så började vårt kylskåp att krångla
gjorde rent brännaren mm
sensommaren anmälde vi det till mats (vi hade ju köpt en försäkring)
det var inga problem
vi blev kontaktade av Zeta fritidsservice om reparation
jag felsökte åt dom mm
dom skulle återkomma med en tid för rep
jag frågade om tider men det var mkt att göra
vinter kom så vi ställde av bilen
tog kontakt med verkstaden igen om reparation
ställde på bilen 1/3-23 för att den skulle till verkstad
sen hände inget mer
efter 8månader tröttnade vi och köpte ett nytt kylskåp (tog en förmiddag att byta)
meddelade mats att vi var mkt missnöjda med hans verkstad (för all kontakt går genom verkstaden)
Han bara beklagade och hänvisade till avtalet att vi inte får göra nått själva för då upphör försäkringen
mats bryr sej inte om negativ kritik bara han slipper att betala nåt så är han nöjd
Nu startar inte vår takmonterade ac men det löser jag själv vill inte vänta 8 månader till och hör ursäkter
Vi har inget emot husbilsmäklaren men hans fina sisu-försäkring och zeta fritidsservice är inget bra
Bara liten varning till er som funderar att köpa där
försäkringen är inte värd nåt det är bara skitsnack
MVH
Nicklas o Elisabeth
070-6586776