• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varma Spanien

F

F.d. 12848

Guest
Sitter i La Manga camping utanför Catagena med en kall öl och tänker på alla frusna mäniskor i norden i dag +24g tack Peter GPS fungerade 100 procent

Sv: Varma Spanien

Hej
Egentligen så skulle såna inlägg vara portförbjudna:) :) :) 24 grader..:) men jag höjer också en kall öl och skållar med dig..:)
Ha det gott där nere
Hälsningar

Inte utan att man blir lite avundsjuk....
Har ju ett antal år kvar att jobba och är i kalla Norden med stilla duggregn som aldrig verkar gå över.
Ha det bäst och njut....
Marina

Ja de låter underbart. Vi ser fram emot att få åka men väntar på vår nya Husbil som kommer till våren:)

Illasen,
Jag sitter ej i Cartagena ej heller har jag en kall ol i handen men vi har 20°C ;)

Tjöta tjöta om temperaturen, den är väl inte så viktig!:wink:
Här har vi solsken och hög och klar luft.
Sen att det inte är mer än +7 är väl inte viktigt, eller?

Det låter ju otroligt skönt, och vi kommer troligen ner till Spanien mitten på november hoppas det ligger runt 25 då , vi kanske ses ?? Pelle o Monica:wink:

Härligt, hoppas värmen står sig tills vi kommer ner om ett par veckor.
Etlam:wink:

Om en vecka rullar vi också mot Spanien. Hoppas att värmen står sig.
Man blir härligt peppad av dessa rapporter.

Tillbaka
Toppen