• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var sitter värmaren?

F

F.d. 58882

Guest
I min Euramobil Integra har jag 2 värmare Truma C6002E som är placerad i garaget & E2400 som skall finnas framme i HB'n. Problemet är att jag inte hittar denna. Är det någon som vet var den sitter?

Bennie

Sv: Var sitter värmaren?

Jag har också en sån värmare fram, i vår sitter den till höger om instrumentbrädan.
Kolla ute på skärmar m.m. efter insuget/avgasutsläppet, den borde sitta innanför dessa

Tack för tipsen. Nu har jag hittat den. Att komma åt den blir nästa utmaning. 3 armbågar & 2 handleder skulle vara bra att ha.:D

Bennie

Japp, stendöd. Det verkar som att den inte får någon spänning. Det skall finnas en kontrollbox (som innehåller bl.a 2 säkringar) någonstans så det blir till att leta.

Bennie

Tillbaka
Toppen