Sv: Var sitter KCR boxen?
......... Vid min stilla undran varför han då har som försäljningsargument att där sitter en KCR så säger mannen att man ofta kallar trimmningssystem för KCR för att alla känner till det................
Vad tycker ni?
Mvh Wikstrom
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Wikstrom. Jag tycker att det låter som han bara snackar sk.. och ljuger vilt samt hoppas att du är en sådan person som han "kan snacka bort" och få tyst på.
Tvåliters dieseln är en udda motor i husbilssammanhang och jag vet inte, men är det tillräckligt med elektronik i insprutningen för att kunna boxtrimma den alls med tanke på att det är en -95'a ?? Men det är bara en fundering från min sida.
M.v.h. JANKRO.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahaa om det är en -05'a så kommer saken om elektronik och tvålitersmotor i ett annat läge....men han verkar ändå snacka sk..
--------------------------------------------------------------------------------------------------