• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var köpa Sika Primer210

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Har försökt att hitta ett ställe att köpa SIKA primer 210 i Sverige men det finns tydligen bara stora förpackningar. Nån som vet ?
 

Djupvikarne

HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
13194
Medlemskap
2024
Sv: Var köpa Sika Primer210

Gå till en glasmästare dom kan säkert hjälpa dig. Dom använder olika typer av sika bland annat för att limma bil o båtrutor och kanske nån husbilsruta. Lycka till / Arne
 

matmdat

FD HBK Medlem
Inlägg
78
Kommun
Surahammar
HBK-Nr
7897
Medlemskap
2022
Sv: Var köpa Sika Primer210

jag har handlat direkt från Sika eftersom vi använder en hel del produkter
kontakta Sika så hjälper dom dig
Sika Sverige AB

Domnarvsgatan 15
Box 8061
163 08 SPÅNGA
Tel: 08-621 89 00
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.614
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Var köpa Sika Primer210

Hejsan, BILTEMA har två olika småflaskor i plåt med primer till sina marintätningar beroende på underlaget.

Man kan undra om det skulle duga bra även till SIKAS produkter, eller om det ev. är bättre än ingeting. Eller kanske t.o.m. sämre än ingenting.

Tittar man i databladen över produkterna så skiljer innehållet lite. Båda lika häsofarliga visserligen, men mina kemikunskaper räcker inte till på långa vägar :D.

Jag tror jag skall testa nästa gång det blir dags med limning på husbilstaket, och nu menar jag inte av snålhet :p, utan av bättre tillgänglighet.

M.v.h. JANKRO.
 
Toppen