• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var beställa minst 60x60 cm förstoringar?

I

Ice-Man

Guest
Jag har hittat några "onlinefotolab" som säljer förstoringar på upp till 50x50 cm - storlekar däröver övergår de till canvas vilket jag inte vill ha.

Söker alltså efter något fotolab (helst ett där man kan skicka bilderna online) som erbjuder förstoringar på minst 60x60 cm.
Jag ska beställa 27 fotoförstoringar därför är det bra om inte priset heller seglar iväg allt för mycket.

Någon som har något tips?

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Var beställa minst 60x60 cm förstoringar?

To årsaker til dette problemet, de fleste printere for fotokvalitet klarer ikke mer enn 50 cm bredt papir og det er enda vanskeligere å finne fotofinish papir på ruller som er bredere. Canvas ruller er mer vanlige i store bredder, men en kan teknisk sett skrive ut på annet papir - kvaliteten blir da av poster typen og ikke foto. Har fått laget noen bilder på 50x70 på fotopapir, men det var helt på grensen. Vet om et firma i Norge som leverer 70x100 - Epson leverer ruller på 70 cm av sitt gloss papir Plakater vil ikke si det er billig ;)

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Kolla med MediaMarkt. De har printservice har jag sett men vet inte så mycket mera.

F

F.d. 2944

Guest

Vår käre ordförande har faktiskt en son som är delägare i ett företag som heter proformat.se
Har anlitat dom långt innan jag visste sambandet, dom gör fantasiska resultat.
Har vunnit flera tester i fototidningar.

Dessutom har du crimson.se i Stockholm som även dom är i toppklass.

F

F.d. 1804

Guest

Va ska du med 27 stora foto till på min buss ????

Toppen