• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var är jag när ni är på Elmia mässan?

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028
Har en undran bara. Var är era husdjur när ni går runt på mässan? Antar att hunden /katten/ är med på resan till elmia mässan. Det tar ju ett par timmar att gå igenom mäsan. Vi skall lämna Rex hos en go vän i Gränna för vi vill inte att han skall vara ensam för länge. Hur gör ni ?

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Var är jag när ni är på Elmia mässan?

Vi står på Ragglanda och våra goa husbilskamrater har sett till vår hund och en del andra vovvar. Så har vi löst det här. Vi var idag på mässan ca 5 timmar och igår ca 3 timmar. Tack så mycket våra underbara hundpassare.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Vov och hej på er!

Vi bodde på mässområdet så husse o matte kunde gå ut en runda med mig emellanåt.

Husse o matte har lovat att husbilssäsongen ska hålla på tills snön faller. Sen måste de tyvärr ställa av husbilen för de har inte tänkt skaffa några vinterdäck

Dom säger att det fanns många fina bilar på mässan i år men jag bryr mej föga. Bara jag får behålla min sköna kudde är jag nöjd. Var ligger ni andra någonstans när ni väntar på husse och matte?

Vov vov på er alla önskar

Wille med familj

DSCN1509.JPG

F

F.d. 55293

Guest

Jag heter Smilla har min plats när husse och matte är ute i framsätet på en go dyna. Där ser jag ut och har koll på läget. Inte behöver jag passning för några timmar. När husse och matte jobbar får jag vara själv hemma i huset, går jättebra. I husbilen är det ännu bättre får då har jag nya saker att tittapå. inte behöver jag passning för några timmar. Bara jag har go dyna och svalt och skönt i bilen är jag jättenöjd. Är det kallt ute tycker jag om värme. Husbilslivet är toppen när matte börjar packa hänger jag henne i hälarna hela tiden, så hon inte missar mig. Hej o hå hundkompisar vi kanske ses. Smilla

Toppen