• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vandring till Santiago de Compostela

F

F.d. 55427

Guest
Hej. Första gången jag skriver här! Jag Håkan och min Fru Kerstin skall göra en pilgrimsvandring i Spanien från Sarria till Santiago de Compostela ca 12 mil. vår tanke är att vi skall göra detta på 5 dagar. Vi har tagit fram mycke på nätet men var ställer vi vår husbil. På camping i Santiago och tar buss till Sarria eller,eller vad? är det någon som kan ge oss ett tips. Bråttom,bråttom. vi åker 6 September. Vi har varit uten med Lillebo många ggr. vid atlantkusten i Franrike O Spanien många tips kan lämna med övernattningar och mycke annan.
 

Ulla&JP

HBK Medlem
Inlägg
67
Kommun
Falköping
HBK-Nr
295
Medlemskap
2024
Sv: Vandring till Santiago de Compostela

Hej.
Kom hem förra söndagen från vår "pilgrimsresa".
I Satntiago bodde vi på en en camping som hette "As Cancelas".
Den låg väldigt centralt i Santiago och var helt OK.
Det är faktiskt gångavstånd till katedralen.
Missa inte bara att åka ut till Fisterra... Där hela världen och Camino de Santiago slutar...
Passa på i solnedgången.

Mvh
J-P & Ulla
 

Bilagor

  • Semester 2007_5 00018.jpg
    Semester 2007_5 00018.jpg
    68,1 KB · Visningar: 9
Senast ändrad:
F

F.d. 55427

Guest
Sv: Vandring till Santiago de Compostela

Hej. Tack för campingtips i Santiago de Compostela. Vi har tänkt åka till Campingen och ställa vår husbil där,sedan åka buss eller dyligt till Sarria där vi skall påbörja vår vandring. Om vi har tänkt rätt blir en del av den Franska leden ca 12 mil, vi skall gå dessa mil på 5-6 dagar. Boende vill vi hälst ha på säng och frukostställen. Någon som kan tipsa oss om allt stort som lite allt tas imot med tacksam glädje.
 
Toppen