• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Omröstning Vad har ni för husbil? (ver.2)

Vad har ni för husbil?


  • Totalt antal röstande
    469

A.Borg

HBK Medlem
Inlägg
1.306
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2024
750 st tillverkade SMC borde väl räcka för att hamna på listan.tillverkas inte längre.
 

Oboyen

HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
Sollefteå
HBK-Nr
25684
Medlemskap
2024
över tusen visningar men bara 254 svar, är det individuella visningar eller antal totalt oberoende?
 

Bäckis1843

HBK Medlem
Inlägg
2.382
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
28774
Medlemskap
2024
Listan kan göras nästan hur lång som helst, men det är väl ingen vits med att ha 60 olika märken som ingen knappt hört talas om, än mindre äger.
Det är därför "Annat" finns.
Jag utökade till 30 alternativ och har inga planer på att utöka mer. Förmodligen hade det varit gott nog att stanna vid 15-20...
Precis.
Med tanke på att det nu, onsdag 23:18 är 255 pers som har röstat och det är bara 8% av dessa som har andra bilar än de som är med i listan så blir det troligen ytterst få som lägger sin röst på en av de 50-70 andra husbilstillverkarna som finns.



Jag vet att det finns fler märken som inte är med.
Så ni som skriver jag har X eller Y som inte är med i listan sätt er röst på "annat".
 
Toppen