• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad har ni era PC/Plattor/Telefoner till?

kenjon

HBK Medlem
Inlägg
1.821
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2024
Sv: Vad har ni era PC/Plattor/Telefoner till?

@STACT: Vad har du för skrivare? Det finns flera appar som stödjer de flesta skrivare….
 
M

MatsFo

Guest
Sv: Vad har ni era PC/Plattor/Telefoner till?

Hej,

Jag har arbetat i databranschen sedan innan den fanns men det tog ett tag att komma på vad du menade med MB Pro och PB Pro. Nu kanske inte andra är lika trötta som jag är just nu men om nu andra blev lika fundersamma för vad det är så tror jag att:
MB Pro = MacBook Pro. Jag gissar att PB Pro är Powerbook, men jag är osäker därför att jag har för mig att det inte finns någon "Pro".
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Vad har ni era PC/Plattor/Telefoner till?

Helt korrekt MatsFo!

Powerbook heter egentligen G4 (ej Pro). Den var däremot fullspäckad med bra mycket mer än en vanlig G4 på den tiden, så i min lilla värld (med krävande fotoredigering) blev den "Pro"
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.780
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Sv: Vad har ni era PC/Plattor/Telefoner till?

iPhone 4S
Mail, surf, prata, sms:a, MMS:a, Facebook, YouTube, talböcker, kamera, kalender, kontakter, GPS, Waze, rast & camp, alla kartor mm

IPad 2 (WiFi)
Kalender, Kontakter, mail, surf, skype, YouTube, Kamera, Facebook, videofilmer, talböcker, Google Earth,

PC Asus notebook.
Officepaketet med Outlook, Frontpage, Photoshop ljud och bild, DVD-filmer, Google Earth, surfa och mycket, mycket mer.
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Vad har ni era PC/Plattor/Telefoner till?

@STACT: Vad har du för skrivare? Det finns flera appar som stödjer de flesta skrivare….

Samsung. Ja det finns en ipad app till den, men den har många begränsningar, så den använder jag knappt. Möjligt att det finns fristående app som klarar mer, men har inte grävt i det.
 
F

F.d. 53227

Guest
Sv: Vad har ni era PC/Plattor/Telefoner till?

Platta: HTC Flyer
ställ-/camping platser, väder.

Nokia Lumia 920
Foto, film, Navigering, ställ-/camping platser, POI, aktier, nyheter,
väder, mail, lite sms, FB.

ASUS 15" laptop (Windows 8)
Office, ArchiCad, Skype, Bank, Börs,
 
Toppen