• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad gör jag för fel (löst)

elsebo46

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
24412
Medlemskap
2026
Skulle gå in och söka ställplatser som är öppna nu, men jag får bara en tom karta?
Jag försökte skriva i sökrutan men nu får jag inte bort det kommer upp hela tiden även
om jag tar bort det.
Använder en ipad och kör med google chrom.
Christer

Bilagor

• IMG_0024.webp
    IMG_0024.webp
    184,7 KB · Visningar: 13
Senast ändrad:
Sedan en tid finns en ny karta. Klicka på "Husbilsplatser" uppe i den blå listen så ska du komma till den nya. Så är det på Laptop. På telefon funkar det om jag väljer menyn med tre streck och sen väljer Husbilsplatser. Hittar du något liknande på din iPad?

Det ser ut som du inte är inloggad. Kolla meny de 3 punkterna enl nedan och logga in:
1765385782152.webp

Kommer du inloggad från Hemsidan så loggas du in automatiskt när du trycket på Husbilsplatser i menyn.

Jag ser nu att det är den nya kartan.

Om jag slår in "lie" och sen söker får jag inte heller upp något. Det finns väl inget inlagt som innehåller "lie".
Får du inte upp massor av platser om du tar bort "lie"?

Faktiskt har du någon t ex väster om Köpenhamn och t ex på Bornholm

Jag ser nu att det är den nya kartan.

Om jag slår in "lie" och sen söker får jag inte heller upp något. Det finns väl inget inlagt som innehåller "lie".
Får du inte upp massor av platser om du tar bort "lie"?

Faktiskt har du någon t ex väster om Köpenhamn och t ex på Bornholm
Får inte upp något även fast jag tar bort lie?

Du har 2 filtre indkoblet. Det ses på de blå felter i kortet.
Prøv at tage dem væk. Det gør du foroven til højre ved det røde 2-tal
Så burde du få alle pladser når du tar " Lie" bort

Tillbaka
Toppen