• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad gör "Det tunga gardet" i vår klubb?

Kjenyh

HBK Medlem
Inlägg
87
Kommun
Luleå
HBK-Nr
154
Medlemskap
2024
Hej!

Jag sitter och bläddrar i vår klubbs emineta hemsida och ser att dom tunga namnen lyser med sin frånvaro. Vad gör dom just nu? Har dom semester? I så fall var? Jag har blivit beroende av detta forum med alla dessa fantastiska människor som kan och vet det mesta om husbilslivets kvaliteter och problem. Kölis är en av dom som kan svara på tekinska frågor om olika husbilstyper till motorcyklar, whisky m.m m.m. Var är han? Han har tydligen inte mobilt internet. Jag använder själv Tele2:s och det fungerade bra under vår 465 mils resa från Vitå via inlandsvägen till Östersund, Stockholm runt ostkusten till Höllviken, Stenungsund, Jönköping, Örebro och tillbaka.
Vilket fantastiskt land vi lever i. Campingplatserna har varit helt underbara, fyllda med trevliga människor och barn som hållit låda utan att störa. Jag har upplevt min första husbils semester som otroligt positiv. Nu återstår helgturerna och då styr vi österut till vår fantastiska granne. Uleåborg är stad som man aldrig blir besviken på.

MVH Kjelle
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Vad gör "Det tunga gardet" i vår klubb?

Utveckla detta med ""Det tunga gardet" i vår klubb".
Kölis är förvisso en av våra stöttepelare när det gäller tekniska problem men du avser förmodligen flera, vilka tänker du då på.

Var och en av medlemmarna och även HBK-Intresserade, gör med sina frågor/svar och inlägg att forumen hålls levande och intressanta.
Reagerar därför på rubriken.
 

KuMaNi

HBK Medlem
Inlägg
1.331
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2024
Sv: Vad gör "Det tunga gardet" i vår klubb?

"Det tunga gardet" är du och alla andra medlemmar och intresserade. Utan alla som läser och gör inlägg är klubben ingenting. Sen fordras det naturligtvis personer som sköter allt runt omkring och ser till så att hemsidan fungerar - all heder till dessa.

En hälsning från Näsets Camping, Tingsryds kommun.

Kurt & Margot
 
Toppen