• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad att se på Elmia?

Tompan60

HBK Medlem
Inlägg
1.787
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Jag gillar den appen också men har aldrig tidigare betalt en avgift för att betala p-avgiften. Då förstår jag att Elmia lägger på 15 kr för att täcka försäljningkostnader för biljettförsäljningen av Entre också
Girigheten verkar inte ha några gränser, men det går lätt att skjuta sig i foten också.

Tillägg: Måste förtydliga vad jag vänder mig mot, då jag fick ett privat mail från en kompis som undrade om jag blivit snål
Man skriver inte att något kostar en viss peng och sen lägger på ytterligare en peng när man ska betala.
Jo du har ALLTID betalat en avgift på parkeringen. Ofta 5 kr. Läs det finstilta i informationen till appen. Dom e luriga. Syns inte spesat på parkeringskvittot
 

Peter & Lorella

HBK Medlem
Inlägg
466
Kommun
Täby
HBK-Nr
31686
Medlemskap
2025
Tydligen inte mycket att se på årets Elmia. Handlade mest om vilken parkeringsapp man skall använda. Häggen i ett grått Umeå
Det fanns lite att se, men det var inte som förr... :)

Eftersom vi kör Dethleffs - sakanade jag Hymer-gruppen (japp, hade koll på att de inte var där). Mässan kändes vingklippt helt enkelt.
Var det värt ett besök - Ja , missade man något om man inte åkte dit - Nej. Typ så tycker jag.

/ Peter
 
Toppen