• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad är det för fel?

Eva 9

HBK Medlem (P)
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Min Asus surfplatta har slutat fungera. Är inte två år gammal. Den startar men det kvittar hur jag än bär mig åt så reagagerar den inte på när jag trycker på skärmen. Lite trist då jag har Sygic navigator på den och det har verkligen varit bra med två navigatorer emellanåt.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Vad är det för fel?

Fick samma problem med min Nexus efter ett tag. Gjorde en fabriksåterställning sedan fungerade den igen.

Gotand

FD HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
4880
Medlemskap
2023
Sv: Vad är det för fel?

Jag har en ASUS Memopad. Den hade lagt av så jag gick tillbaka dit jag köpt den. Killen där fick igång den genom att hålla in "startknappen" läänge. Så ge dig inte. Ladda om det inte är gjort. Liten lampa vid knappen skall lysa grön, vid laddat batteri. Du kan ju testa med sladden i, batterier kan ju lägga av helt.

Toppen