• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

V-75

F

F.d. 25020

Guest
Idag ville hästarna nästan som jag 25 femmor a 830 kr inte illa hoppas på bättre tur nästa gång, bra med lite pengar före jul:santa-2-icon: .
Mvh 220 Sture i Pajala

Sv: V-75

Grattis Sture , kan vi ta festen sammtidigt , som vi åker upp till Kirkenes i Norge ??

du kan ju beställa röding o öring då av oss.:wink:

God Jul o Gott Nytt år Sture med Fam :santa-2-icon:

GRATTIS Sture till V-75vinsten!

Det känns ju alltid skönt att vinna lite extrapengar, men för vår del är det längesedan.

Idag hade vi 2 rätt på det ena systemet och 4 på det andra - men nästa vecka då kommer vinsten (tror jag).

Man är väl som loppan - lever på hoppet.

Hälsningar från söder
Anita o Dan
:santa1: :ball-icon:

Jag känner en person som är expert på V-75. Före vet han alltid vem som vinner och efter vet han alltid varför dom inte vann.

Hej , här är det en till som har börjat att spela på hästar. Jag skulle bara testa några gånger i våras, hade spelat ca tre gånger för endast 50 kr , plötsligt så vann jag 6300 kr sen har det blivit lite små summor sedan dess. Nu spelar jag två gånger i veckan för sammanlagt 100 kr. Så nu har jag även ett " V75- kort" ev vinst betalas ut direkt till ett konto. Hoppas att det går bra och lyka till för alla som spelar i klubben:santa1: Mvh

Tillbaka
Toppen