• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Våra vita pudlar !

Faran

HBK Medlem
Inlägg
163
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2024
Sv: Våra vita pudlar !

Du är gullig Teddi:) 72 visningar men bara du som tycker ( som jag) att dom är skönheter !

kram
Birgitta
 

Faran

HBK Medlem
Inlägg
163
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2024
Sv: Våra vita pudlar !

Dom är storpudlar och helsystrar ! 6,5 och 4,5 år och heter Sissi o Syrran:)
 
F

F.d. 25246

Guest
Sv: Våra vita pudlar !

Snygga och välfrissade. Vi kör ju med Pumi har en tik på 6 o en på 1år o den är vit vi fick vänta 3år på henne väldigt ovanlig färg.

Har ni testat Agility?

Mikkeman
 

Faran

HBK Medlem
Inlägg
163
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2024
Sv: Våra vita pudlar !

Ja, agility kör jag med den "lilla" ( hon som anfaller på bilden). Hon är jätteduktig men tyvärr så tävlar hon ju i large och har ingen chans mot bordercolliarna:(. Den "stora " tävlar jag lydnad med och hon har både LP1 och LP2. Hon är oxå "Västra Sveriges bästa lydnadspudel" 2010 :yes:
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Våra vita pudlar !

Aha. Estang´s Dazzling Deborah!
Jag var medlem i Västra Pudelklubbens styrelse för ett antal år sedan och arbetade för att få in mera bruksaktiviteter i SPK Väst. Tog bland annat initiativ till att få in brukslägret under Pudelklubbens regi.
Antar att du känner till Ulrocks. Om inte skicka ett pm så berättar jag.

Roland
 

Faran

HBK Medlem
Inlägg
163
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2024
Sv: Våra vita pudlar !

Javissr Roland o Viola är Sissi egentligen LP1 LP2 Estang´s Dazzling Deborah och Syrran är Estang´s Finess:yes:
Ulrocks är jag med på sedan länge, det är jag som är signatur Sissi:) och pudellägret på Tånga Hed har vi varit med på 4 ggr. Både lydnad, Sissi, och lydnad o agility, Syrran. Bra initiativ Roland bruksläger för pudlar, för pudlar kan!

bäst hälsningar från
Birgitta, Sissi o Syrran
 
F

F.d. 25246

Guest
Sv: Våra vita pudlar !

Ja BC hundarna är snabba men min erfarehet säger att dom gör bort sig 90% av starterna så jag tror nog med lite mer finslipning kan din hund nåt långt.

Min fru startar Team Agility i Västervik där blir det kurser/läger med proffs mm. Vill du veta mer kan du maila oss. Och det finns plats för många husbilar.........

Vi har vänner med pudlar dom besöker den träff du/ni nämner ni verkar ha hur kul som helst...

Hoppas vi hörs av.
Mikkeman.
 

Gert och Helen

HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
9489
Medlemskap
2024
Sv: Våra vita pudlar !

Jättefina, själv har vi 2 svarta, en dvärg och en toy. Skall skaffa pass till dem och så
skall de få följa med på vår premiärtur med husbilen i påsk !
 
Toppen