• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Våra barn & ungdomar

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Hej igen! Jag kom på att tänka på våra barn & ungdomar som kanske släpas runt i våra rullande hem. Det kanske går att öppna en sida som dom kan vara ute på ochså. Dom sitter ju en del vid datorn redan! Det var bara en ide som jag fick, då kanske dom tycker att det är roligare att hänga med på våra träffar och små äventyr:wub: Mvh Brittis
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Våra barn & ungdomar

Hej brittis..och alla andra HBK,are
Låter som en kanonbra ide..en sk Barn-och Ungdomsklubb ..vore väl kul för dom..skulle vara roligt att veta hur många ungdomar som finns ?pontus är mkt ute på nätet.gm msn messenger o så,dom kankse vill åka med mera, om fler i deras ålder följer med sina föräldrar på träffar o så.. Kram Lotta & Stefan..Brittis..** Vi får väl annars prova att anordna en Dalaträff här i dalarna , vore kul eller vad säger du?:wink:
 
Senast ändrad:
Toppen