• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Värmefläkt

F

F.d. 29780

Guest
Var kan man köpa en värmefläkt som går på 220 v och är i detnärmaste ljudlös?:confused:
 
F

F.d. 9075

Guest
Sv: Värmefläkt

Vi köpte en fläkt på husvagns-svensson i Lidköping för ca tre veckor sedan. Kostade 499:-. Finns i deras katalog på sid 39, art nr 039-06-01.
Jag tycker den var helt suverän, gick tyst och fint . Vi är jättenöjda med den.
Mvh Mia
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Värmefläkt

Jo jag håller med om att Wilfa än nog bland dom bästa och den är ju som en brevlåda för du kan ju hänga upp den och den är väldigt platt : Köp FH-1 Titanium - Värmefläkt från Wilfa - tretti.se

Jag köpte min på elgiganten och dom finns där i vit,röd eller svart och den ger bra med värme även på 1000w och vi har Wilfa´n i fram och pannan i bak på 800w det är ju även termostat på wilfa och 2 lägen 1000w och 2000w .

Kommer du på årsmötet så får du se och testa den ( låna ett uttag i hallen ) .
 

Starliner

HBK Medlem
Inlägg
148
Kommun
Varberg
HBK-Nr
3530
Medlemskap
2024
Sv: Värmefläkt

Håller med om Wilfa. Vi köpte en sådan före årets skidsemester. Vi klarade nästan hela veckan i Trysil på golvvärme (folie) och Wilfan på 1000 watt så den funkar jättebra. Temperaturen (ute) låg dagtid runt 0 och på natten 2 - 5 minus.
 
F

F.d. 25086

Guest
Varning för Amiga värmefläkt

Vill varna er andra för Amiga värmefläkt.
Vi tog med oss vår värmefläkt när vi åkte till Norge förra veckan,i vanliga fall har vi den i vår hall hemma i huset så tur i oturen var väl att vi tog den med oss annars kunde vårt hus brunnit i stället. blev två lösa mattor i husbilen som fick smält plast på sig.
Det blir inga mer lågprisfläktar för vår del...
har även varit i kontakt med Amiga men dom var ganska ointresserade av problemet.
 

Bilagor

  • CIMG8402..JPG
    CIMG8402..JPG
    90,5 KB · Visningar: 2
  • CIMG8403..JPG
    CIMG8403..JPG
    70,3 KB · Visningar: 0
Toppen