• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Värme i garaget

F

F.d. 60485

Guest
Jag har en burstner ixeo 2016. Det finns värme i garaget. När jag läser manualen så ska det finnas en tre vägs kran man kan ställa om för att få värme i garaget. Kranen ska sitta innanför en lucka står det i manualen. Jag har letat över allt men hittar ingen kran. Det är vattenburen värme Alde. Någon som har tips om vad kranen kan sitta. Nu är det ingen värme i garaget.

Jag har en burstner ixeo 2016. Det finns värme i garaget. När jag läser manualen så ska det finnas en tre vägs kran man kan ställa om för att få värme i garaget. Kranen ska sitta innanför en lucka står det i manualen. Jag har letat över allt men hittar ingen kran. Det är vattenburen värme Alde. Någon som har tips om vad kranen kan sitta. Nu är det ingen värme i garaget.
I vår ixeo TL 2018 med långbäddar sitter kranen i garderoben under högra (i färdriktningen) sängen.

Tillbaka
Toppen