• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Välkommen till min nya blogg!

Ollej

FD HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
136
Medlemskap
2024
Hej på er alla Husbilsvänner

Hoppas säsongen startat bra, vi hade en härlig vecka runt Påsk i Schleswig-Holstein i Tyskland.
Här skriver Olle Johansson från Kristianstad. Jag har också husbil, som du och vi tycker det är mycket trevligt efter 35 år på sjön så har vi haft vårt "RollingHome" i fem år. Vi har kanske inte träffats men vet en vacker dag, men hur som helst så är du eller ni välkomna besöka min blogg som jag precis startat.
Min tanker ju fler vi är som läser den och kommer med tips desto roligare och intressantare blir bloggen.

Jag har också hittat så, att det går att lägga in tre forum i bloggen med om habil, foto, och ett där alla ämnen platsar.

Vi har tänkt åks en månad till Italien mellan och norra Italien, så har du några tips är vi tacksamma för tips på bra ställe att stanna med husbilen gärna mindre orter. Du får gärna lägga dina svar i bloggens forum, så hade jag tänkt bloggen kunde användas.

Så nu är Du välkommen besöka min nya blogg, som är under uppbyggnad. "För vissa är husbilen en hobby, för andra är det en livsstil."
Här möts vi och skriver om allt som är positivt t.ex. Husbil, Foto, Blogging!
Man förstår livet baklänges - men måste leva det framlänges.

Jag glömde säga har ni vägarna förbi Kristianstad så kan vi mötas här finns några ställen i vår närhet som är riktigt bra.

STIG IN >> ojsweden.blogspot.com

Bästa hälsningar
Olle Johansson

Toppen