Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej. Jag var i kontakt med öresundsbron ang. tillbakalämningHej Vi har planer att åka husbil i Norge. Vi undrar vad vägtullarna kostar. Vi åker in via Idre och populära turistvägar till atlantkustenvägen vidare till Trollstigen mm och till baks till Sverige via Sälen
Et tips i slike situasjoner, prøv å slette cache i nettleseren din, ev bruk en annen nettleser, eller (hvis du har VPN) bytt til en annen lokasjon og se om du får gjort flere søk da. Jeg opplevde det samme for litt siden, det ble nok gjort noen endringer da bompengekalkulatoren ble skilt ut fra Autopass-sidene hvor den lå tidligere. Du kan jo også prøve rutesøk på Google Maps, de er ganske oppdaterte på hvor det er bommer slik at du ofte kan velge alternative bomfrie ruter.Tack för tipset jag kunde bara göra en sökning sedan hade jag förbrukat mina försök pga att dom hade kostnader från Google Maps
Vad jag kan se räcker registrering, själv kör jag EasyGo+Vi tänker ta en snabb tur några dagar i Norge när gynnsamt väder råder men har ingen autopass enhet.
Måste man ha autopass enhet för husbil över 3.5 ton eller räcker det med en registrering av epass24 konto
Nja,inte riktigt,trängselskatt skall alla betala,Sundvallsbron kostar 8kr liksom i Motala.Som svensk kan man ju bli lite irriterad över alla dessa avgifter även på ganska vanliga sträckor. Norska bilister åker ju fritt i Sverige på alla vägar och även på färjor som körs av Vägverket. Detta får ju svenska bilister och skattebetalare betala......
8 kr? Dette må jo være en skikkelig svenskevits!Nja,inte riktigt,trängselskatt skall alla betala,Sundvallsbron kostar 8kr liksom i Motala.
Motalabron kostar 5kr, ingen norgevits!8 kr? Dette må jo være en skikkelig svenskevits!![]()