• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VÄRME Adria 577 sc Sport-2011

• Startad av Startad av F.d. 25020
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 25020

Guest
Undrar bara om det finns någon mer än jag som inte får full fart på luften till värmen i husbilen Adria 577 sc sport årsmodell 2011 blåser knappt något ur hålen?Mvh 220 Sture i Pajala:confused::confused:

Sv: VÄRME Adria 577 sc Sport-2011

Ingen som har stött på detta problem???Mvh 220 Sture i Pajala:confused::confused:

Hej Sture
Hur är läget, om man bortser fråm problemet med "blåstet".
Nästa år kommer vi upp.
/Vidhem

Hej Sture
Hur är läget, om man bortser fråm problemet med "blåstet".
Nästa år kommer vi upp.
/Vidhem
Allt bara bra vi har inte mygg eller knott i år så igårkväll var vi o fiskade i shorts inte ofta man gör det här det blev ingen fisk men kaffe o grillad korv. Ni är så välkomna hit upp. Mvh 220 Sture i Pajala

Kör du på gas eller el??
Är spjället för uppvärmning av gråvattentanken stängt??
//W

Hej igen.
Jag kollade och din spillvattentank har 12-voltsuppvärmning och du har inget spjäll som påverkar luftflödet.
Kör du på 230 volt har du mkt sämre blås.
//W

Hej igen.
Jag kollade och din spillvattentank har 12-voltsuppvärmning och du har inget spjäll som påverkar luftflödet.
Kör du på 230 volt har du mkt sämre blås.
//W
Tack för hjälpen var till garaget och körde på gasol då blev det fart på luften. Mvh 220 Sture i Pajala:yes::yes:

Tillbaka
Toppen