• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VÄDERRAPPORT

F

F.d. 25020

Guest
:wideeyed: :wideeyed: En liten väderrapport från Pajala det dalar ner små vita flingor - 1 grad det blir lite ljusare men halkigare så nu får jag lätta på högerfoten hade lite bråttom häromveckan 26 kilometer för fort ha det.
Mvh 220 Sture i Pajala:D :D

Sv: VÄDERRAPPORT

HeHe..inga flingor här nere i Motala,soligt och fin höst dag och 11 grader varmt..gott:) :music-icon:
Hälsningar

Sture,

Det ar grymt vita flingor ar nagonting jag hade tankt mig att inte se i ar men jag kommer nog sakert inte undan. Vi har haft lunch i tradgarden i dag (troligast for sista gangen) 19°C och stralande solsken inte ett moln pa himlen.

Frösön: regnskurar i dag just nu vindstilla och +4,5grad. Men vintern lurar bakom fjällen.

+5 grader molnigt och smultronen är på sista versen.

Rickard

Igar stralande vader, ute lunch .. som jag skrev igar var det nog avslutningen pa hosten, dags att plocka in tradgardsmobler, nu borja allvaret.

Imorse klockan 06:00 kandes lite kallt gick och kikade pa termometer och avlaste -1.9°C forst trodde jag att jag inte var riktigt vaken men det visade sig vara riktigt. Fy tusan vad de andras sig fort.

Inga flingor här heller, 18 grader nu på morgonen och 21 grader i medelhavet.

Hälsningar från Spanien och Peniscola.

:) Sven-Åke

Nu på morgonen har vi mulet, vindstilla och +8 grd. Önskar att vi också vore i Spannien. Blir ni där hela vintern Sven-Åke? Ha det skönt och njut av värmen.

Hej Inga o Olle,

Nej vi blir inte kvar hela vintern.

När temperaturen här i Peniscola går ner mot 15-16 grader dagtid så åker vi hem till Sverige.

Hälsningar Sven-Åke

Tillbaka
Toppen