• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utställning i sommar

Janne o Monica

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Habo
HBK-Nr
700
Medlemskap
2024
Vi har planerat in några utställningar med övernattning i anslutning. :sleep:

Undrar om det finns fler som ska till SKK:s utställning i Vänersborg 8 juni, vi tänkte åka dit den 7:e . Finns det någon bra övernattningsplats?

Vi ska också till tvådagarsutställning i Tvååker den 11 - 12 juli såg ingen info om var man kan övernatta på SKK:s hemsida är det fler som ska dit eller har ni några tips.

:dog:
 
F

F.d. 29772

Guest
Sv: Utställning i sommar

Hej, till Vänersborg tänkte vi inte åka men till Tvååker tänker vi anmäla våra hundar. I Tvååker kan man boka uppställningsplats hos Hallands Kennelklubb och då får man stå i anslutning till utställningen och det är helt okej eftersom man har vad man behöver i bilen. Det finns nämligen inte så mycket service att erbjuda på den enkla, provisoriska "campingen". Kostar 100-150 kr per natt.

Vi ska till Hässleholm nu i helgen och det är samma sak som gäller där. Så kolla med den lokala Kennelkubben för Vänersborg Välkommen till Norra Älvsborgs Kennelklubb så kanske de kör med samma system. Lycka till i Vänersborg så ses vi förhoppningsvis i Tvååker.

Hundhälsningar
Bitte & Göran
 

Janne o Monica

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Habo
HBK-Nr
700
Medlemskap
2024
Sv: Utställning i sommar

Tack för informationen, kunde inte hitta något när jag anmälde till utställningen i Tvååker. Ska boka plats nu när jag vet att det finns.

Vi ses säkert där, ska hålla utkik efter er.
:dog:
 
F

F.d. 7458

Guest
Sv: Utställning i sommar

Hej Vännersborg har husbil P inde på Restadgård 100meter till ´hundudstilningen, kostnad ca 60 kr
 
Toppen