• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utslagsvask

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ovrell

HBK Medlem
Inlägg
662
Kommun
Mark
HBK-Nr
17631
Medlemskap
2025
Jag kanske är känslig
Men jag blir jävligt förbannad över när jag ser att någon tömt sin toakasset och det ligger papper kvar och inte sköljer vasken efter sig.
Allvarligt, hur svårt skall det vara..
Med tanke på hur pappret hänger runt det fyrdelade gallret får mig att tänka på att det är vanligt toapapper. Jag själv använder bara det som man bör använda och aldrig att det fastnat nåt papper på gallret.
Alla får använda vilket papper dom vill men skölj efter er. Jag vill inte börja med att göra rent eftet andra.
Jag har även kommit eftet HBK medlem som gjort likadant men tyvärr så har vederbörande hunnit åka innan jag kommit fram och ser.

Nu vill jag inte höra hur ni gör och inte gör för det kommer spåra ur. Det vet jag redan.

Detta är en uppmaning. Visa för tusan att vi på HBK är lite bättre än andra.
För det är väl så ni vill att folk skall se på oss.
Då får man också lägga manken till.

Så snälla gör rent efter dig för det är väl så du själv vill finna det och det blir mycket trevligare

OBS!!!
Det finns inga bortförklaringar till att man inte gör rent eftet sig.
//Matz
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen