• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utskrift

Lasse W

HBK Medlem
Inlägg
382
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Hur gör man för att skriva ut ett inlägg eller ett svar/kommentar ??? Dvs inte alla inlägg som finns under en "tråd"
Mvh
Lasse W
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Utskrift

Markera det du vill skriva ut och välj "markerat" vid utskrift!
 

Lasse W

HBK Medlem
Inlägg
382
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: Utskrift

Hur gör jag för att markera ( tex Ert svar Kent & Ingela) ?????

Mvh

Lasse W
 

Inga-Lis & Håkan

HBK Medlem
Inlägg
95
Kommun
Nordanstig
HBK-Nr
362
Medlemskap
2024
Sv: Utskrift

För muspekaren t.ex. strax under det du vill skriva ut.
Håll ner vänster musknapp och för pekaren uppåt tills all det du vill skriva ut blir blåmarkerat. (Träna på detta - det är väldigt användbart)
Klicka sedan på musens högra knapp och välj Skriv ut.
När skrivardialogrutan dyker upp klicka i Markering (under Sidintervall nere till vänster)och klicka sedan på Skriv ut.
Håkan
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Utskrift

Om det känns konstigt att markera med musen så finns ett annat alternativ.
Sätt muspekaren på den rad där du vill börja markera, tryck sedan ner skift-tangenten och håll den nere medan du kan markera med både piltangenter och PgDn och PgUp.

Vill man plocka lite olika texter och lägga ihop till ett document i tex anteckningsboken går det bra att trycka på höger musknapp på på det markerade området och välja kopiera för att sedan högerklicka i anteckningsboken och välja klistra in.
 
Toppen