• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

utorrenntfil

F

F.d. 15776

Guest
Hej.
Jag har köpt en samsung 8 Gtn5120. Jag har laddat ner en utorrentfil men kan inte öppna den. Dessutom har jag laddat ner en talboksfil med hjälp av utorrent . Inte den heller går att öppna. Är någon som vet om det här funkar på Android och finns det någon som vet hur nan gör.
Bengt

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55554

Guest
Sv: utorrenntfil

Inte säker på att du kan öppna en torrentfil i den, du måste nog öppna den i datorn och sen föra över??

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: utorrenntfil

En utorrentfil er en informasjonspakke til en turrent klient som så i sin tur laster ned selve datafilen. Denne jobben bør kjøres på en PC, selv om det finnes flere slike klienter for Android. Torrent lager mye dataoverføring og bør ikke brukes på nett med volumbegrensning uten at en forstår fullt ut hva som skjer og stenger ned klienten så snart overføringen er ferdig.

Torrent er en fildelings protokoll, og klienten deler videre de filer du laster ned.

Toppen