• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utloggad

F

F.d. 25038

Guest
Hej är bara lite nyfiken på om det är fler än vi som blivit automatiskt utloggade och varför?
 

PatricS

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024
Sv: Utloggad

Näe inte märkt nåt.
Varit inloggad sen igårkväll - tror jag.

Om man har automatisk uppdatering inställd i sin dator så kan det ibland hända att det laddas ner och sen måste datorn startas om. Och ibland startar tom datorn om sig själv. Tror att det hänt mig 1 eller 2 gånger det sista året.

Utloggad?
Någon som varit inne i datorn och tagit bort webbhistorik, cookies eller rensat datorn eller nåt sånt??

Sista tanken - kolla att din dator är skyddad - så inte någon annan kan/har ta/tagit över datorn - näe det var väl lite väl vilda tankar jag fick - eller?
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Utloggad

Nä grejen är att lösenordet "försvunnit" och det på 2 olika datorer med olika anslutning typ mobilt bredband alternatift modem i telejack så jag har fått logga in på nytt med lösenord fast datorn har sparat på båda ställena ??:confused:
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Utloggad

Med tanke på att ta över datorn, hur många är det här som byter lösen med jämna mellanrum. Har förstått att många är inloggade hela tiden.
Lite utanför ämnet men en tanke.
 
Inlägg
508
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2024
Sv: Utloggad

Vi har blivit "utkastade" vid några tillfällen. Dvs när jag går in på HBK krävs användarnamn och lösenord. Detta händer dock bara på mobila bredbandet.
Anne-Louise
 
F

F.d. 52918

Guest
Sv: Utloggad

Det har bara hänt mig när jag rensat datorn.Då har jag fått logga in igen.Så skall det nog fungera när man rensat och startat om datorn.
Vänligen Ingrid
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.595
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Utloggad

Det är inget konstigt att man ibland åter behöver logga in sig med lösenord.

Hos mig sker detta när jag rensar datorn från cookies eller laddar in nya program vilket sker ganska ofta.
 
Toppen