• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Usch och fy

• Startad av Startad av hianders
  • Startdatum Startdatum
H

hianders

Guest
för denna värme! Jag fixar inte det och imorgon ska det ju bli varmare:p:

Ikväll månd 21 juli från två håll samtidigt! Kl 18.20 ca. Bild nr två i ett annat inlägg då man inte kan ladda ner två bilder fr iPad i samma tråd.

Måtte det komma regn ikväll:)

Inger

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    846,5 KB · Visningar: 2
Sv: Usch och fy

Bild nr två! Samtidigt som den förra!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    794,4 KB · Visningar: 2

Nääää, så skönt att börja jobba inatt efter 4 veckors resande, det är denna värme man längtar efter hela vintern, nu blir det jobba 2 veckor sedan bär det iväg mot Norrland med fiske och friluftsliv i fjällen (vandring) 3 veckor hoppas bara att värmen håller i sig hela tiden.

/Pelle

Ja noe skal dere alltid klage over, enten det er for kaldt eller varmt. Nå er det endelig levelig temperatur i sødra Sverige også :D

Ja noe skal dere alltid klage over, enten det er for kaldt eller varmt. Nå er det endelig levelig temperatur i sødra Sverige også :D
Ja Knut, det är väl tur att smaken är som baken = delad:) Bra och skönt för alla som gillar denna värme.

Kanske mitt inlägg skulle ha varit mer passande i Gnälltråden?!

Jag tycker fortfarande det är för varmt nu, runt 20 är mer lagom. På torsdag ska det visst bli varmare ändå!!:(

Inger

PS 36 grader på solsidan nu kl 11 (gammal sprittermometer), 25,5 på skuggsidan (digital termometer) DS

Senast redigerad av en moderator:

Nöden har ingen lag, sitter just nu under ett gigantiskt parasoll och har en fläkt som svalkar lite! SKÖNT!!

Inger

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visningar: 1

Vi njuter av värmen och till helgen börjar semestern.
Då drar vi till Kroatien och hoppas på fortsatt varmt i 3 veckor.
Det blir snart höst och vinter. Hu då..

:)

JOE

Tillbaka
Toppen