• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Uppvägning Husbil.

F

F.d. 5700

Guest
Hejsan! Förra veckan var vi och vägde Husbilen. Inget vatten o mat och div annat. 3600kg. Så nu skall jag väga upp den har beställt intyg, och den 11- 5:spinny: skall jag besikta den.
Återkommer när besikningen är klar och berättar om för och nackdelar och vad allt kostat.
Göte 3435.
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Uppvägning Husbil.

Hejsan! Förra veckan var vi och vägde Husbilen. Inget vatten o mat och div annat. 3600kg. Så nu skall jag väga upp den har beställt intyg, och den 11- 5:spinny: skall jag besikta den.
Återkommer när besikningen är klar och berättar om för och nackdelar och vad allt kostat.
Göte 3435.

Hej!
Jag vägde in min för ett år sedan, på reg.pappert ska den väga 3050 kg, jag hade 3/4 diesel i tanken inget vatten m.m men en markis sitter är monterad, bilen vägde in på 3230 kg (utan förare dessutom) så det gäller att tänka sig för när man ska ut, " och det gör man ju".

Ha de Pilot
 
Toppen