• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Uppgradering Luftfjädring

sevallbo

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2026
Någon som har uppgraderat luftfjädringen . Har en bil snart 6 år gammal med luftfjädring ( goldsmit )? Och det börjar talas om uppgradering . Priser , Sverige kontr Tyskland . Erfarenhet ? Sevallbo

Sv: Uppgradering Luftfjädring

Men bör servas, då & då, beroende hur mycket ni kör.
Med vänlig hälsning,
Skoogis

Jag vet inte exakt vad det innebär . Men enligt Per på Alko så finns det någon uppgradering att göra . Var hos Hymer i Örebro i veckan för problem med fjädringen , han nämnde också att det finns en sådan att göra . Uppgraderingen innehåller Bl a en fjärrkontroll vad man nu ska ha den till . Sevallbo

Kontroll av fjädringen har vi gjort varje år hos Goldschmitt i Polch.
Några problem har vi inte haft sånär som ett handhavandefel för ett par år sedan.
Någon fjärrkontroll kan jag inte se någonstans på G:s hemsida, förutom den sladdanslutna som är standard.
Goldschmitt - Vollluftfedersysteme

Då har nog du en senare modell än våran . Har ingen fjärrkontroll .

Kontroll av fjädringen har vi gjort varje år hos Goldschmitt i Polch.
Några problem har vi inte haft sånär som ett handhavandefel för ett par år sedan.
Någon fjärrkontroll kan jag inte se någonstans på G:s hemsida, förutom den sladdanslutna som är standard.
Goldschmitt - Vollluftfedersysteme

Hej , en fråga kan man göra sig förstådd på engelska hos Goldschmitt ?
Är dålig på Tyska , kan bara Polizie från när vi var där på 60 talet och lirade på klubbarna utan arbetstillstånd . Sevallbo

Hej , en fråga kan man göra sig förstådd på engelska hos Goldschmitt ?
Är dålig på Tyska , kan bara Polizie från när vi var där på 60 talet och lirade på klubbarna utan arbetstillstånd . Sevallbo

Inga problem med engelska hos Goldschmitt i Polch, det fungerar bra.

Tillbaka
Toppen